Korisnička podrška

Kontakt tehnička podrška

U slučaju bilo kakvog pitanja o radu norveškog električnog radijatora BEHA, pomoči pri spajanju radijatora na aplikaciju molimo obratite nam se na 099 79 00098 ili 09979 000 97 ili na mail tersus.d@gmail.com.

Moram servisirat svoj radijator

Svaki uređaj se može pokvariti pa i vrhunski proizvod kao BEHA električni radijator. NE BRINITE! Naša servisna služba je će u najkračem vremenskom roku riješiti svaki problem s radijatorom - naša filozofija je kada kupujete BEHA električni radijator kupujete i brzu i kvalitetnu uslugu. Grijanje je nužnost i naša servisna služba riješava sve probleme odmah.

Za sve modele radijatora naš servis uvijek ima rezervne dijelove i trenutačno može otkloniti bilo kakav kvar.

Za potrebe servisa molimo da se obratite na 099 79 000 98 ili 098 883 061 ili 01 6170 291

Visina ugradnje BEHA radijatora

Radijatori se uvijek ugrađuju 7-10cm od poda.

Nikada ne ugrađujte radijatore više od 10cm jer će izgubiti kakacitet, nećete vidjeti laserski pokazivać i trošit će te više energije uz slabiji učinak grijanja.

Resetiranje WiFi-a radijatora na tvorničke postavke za ponovno povezivanje s aplikacijom

Da bi resetirali radijator potrebno je vrtiti kotačić radijatora konstantno prema 5C i ne prestati vrtiti kada dođete do 5C

Nastavite vrtiti dalje kotačić i prvo će se pojaviti RES koji će se paliti i gasiti - nastavite vrtiti kotačić - nakon toga će se na podu konstantno pojaviti RES

Kada se RES pojavi na podu i ne treperi - u tom trenutku bez čekanja brzo ugasite i ponovno upalite radijator (bez čekanja između paljenja i gašenja).

Znat će te da ste uspješno resetirali radijator kada vidite 22C i signal za WIFI koji se pali i gasi.

Preporučamo da kad ste resetirali radijator isti i ugasite do trenutka kad Vam u aplikaciji bude pisalo uključite radijator - na taj način će te spriječiti da istekne vrijeme spajanja na aplikaciju.